Victoria's Secret najnowsza kolekcja

Poniżej prezentuję najświeższe wideo prezentujące kolekcję marki Victoria's Secret, która pod koniec stycznia 2010 trafiła do sprzedaży. Miłego oglądania!



A także jako bonus prezentuję krótką reklamówkę z okazji zbliżających się Walentynek.


7 Responses to "Victoria's Secret najnowsza kolekcja"

Anonimowy said :
9 lutego 2010 15:11
Bardzo ciekawe materialy wideo, wiecej takich!
Bea32
Anonimowy said :
24 listopada 2011 12:24
a posiadacie może jakieś materiały z bielizna xxl na youtubie? to mimo wszystko dobry sposób, żeby trochę pobuszować wsród tego co chce się później kupić w sklepie :)
kobietyn said :
27 listopada 2011 17:02
Genialna, tylko ta cena powala :(
MarryJo90 said :
7 maja 2015 19:43
Super kolekcje :) bardzo fajna bielizna :)
marylka said :
15 lipca 2015 15:49
Perfekcyjna bielizna :)
Kasia_1988 said :
20 kwietnia 2019 10:19
Mój chłopak planuje prezent na moje urodziny, ale sam nie wie co wybrać i postanowiłam dać mu podpowiedź. Znalazłem fajny sklep z bieliznąhttps://www.gaia.com.pl/, więc na pewno będzie komplecik i do tego jeszcze mam nadzieje, że coś wymyśli :D
Laura said :
30 lipca 2022 13:30
Wszystko byłoby okej, gdyby nie te wygórowane ceny. Ja wolę kupić coś na co mnie stać, a w sklepie http://www.hurtownia-olenka.pl/ nie dość, że oferują przystępne ceny to i piękne, dobre jakościwo modele.

Prześlij komentarz